Loving Oppa!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalammualaikum..!Welcome to my blog.Call me Lian..I'm crush with Byun and Luhan.


owner

Contact Me

credits
11:47 PM | 0 Cloud(s)


Cute?Handsome?Or beautiful?><
 BaekLu Is Here!

  • Now,we talk about my bias!Hoho,nmpk gmbr kat sebelah tu.Comel tk two boys tepi tuu?Okey let me introduce their profile.Yg pakai cap,handsome-ii,yg pakai singlet tu ialah Byun Baekhyun.22 years old.My lovely oppa..Aku suke die sbb die adalah oppa yg paling handsome and aku sendiri jelous dgn tgn dia.Even lelaki,but omo!Mmg halus je thu.I'm envy him.Haha.But,he's already taken with Taeyeon eonnie.To late for me,haha.
  • Okay,now my second oppa,Luhan oppa!He is the most gorgeous boy.Muke dia nmpk mcm girl sikit kan?Btw die ikut muka mummy dia maybe.Hoho,tk thulah!Aku just terbaca dlm tumblr hritu.Tk thu betul ke tak.Okey forget about muka comel dia tdi.Luhan is 24 years old now,muka tk mcm 24 right?Haha.Thats why i love him.Not taken to anyone,but i will taken with him.*muntah pink*Hahahaha!Im just joking...>,<

0 Comments:


Post a Comment


Cute?Handsome?Or beautiful?><
 BaekLu Is Here!