Loving Oppa!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalammualaikum..!Welcome to my blog.Call me Lian..I'm crush with Byun and Luhan.


owner

Contact Me

credits
10:23 PM | 0 Cloud(s)

 Setiap mlm,saya tengok bintang dan bulan.Saya harap ianya awak,sebab saya nak hidup bersma awk selmanya.Tpi,saya tahu semua tu hanyalah satu angan-angan dan mimpi saya.Umur kita terlampau jauh beza,tpi tk semestinya kita tk mampu untuk saling mencintai kan?Mcm awk dengan girlfriend awk skrg kan?Jangan risau apa awk buat , semuanya sya sokong,asalkan ianya dpt buat awk happy and bhagia.






  • Tgk kucing kt sebelah ni pun pandai jgk berkasih syg,bersweet-ii . Hoho..Sweet tk?Ha kite nk mcm tu jgk.But In Shaa Allah , one day la.But now,kite nk fokus pasl karier k . Ahahaha . Cita-ii msih belum dicapai , bljr dulu okey . :-)
  • The sweet couple in the world , kucing kt sebelah ni lah . Kalaulah aku mcm tu dgn org tersyg?Mesti bhagia kan? :-)

0 Comments:


Post a Comment