Loving Oppa!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalammualaikum..!Welcome to my blog.Call me Lian..I'm crush with Byun and Luhan.


owner

Contact Me

credits
9:47 PM | 0 Cloud(s)

Now , guess what?..Hmmm , hihi . I just waiting for my new phone . Can i get it ? Haha . I hope i can get it . Hari ni hujan je memanjang , its okay , aku suka kalau hujan-ii mcm ni , cuz i can sleep well . Hihi , apelah kan..
Today , im just nk cite psl org yg tk thu bahase.Atau tk fhm bahase .?You know what ?Aku paling benci org yg suke memaksa . About my ex , he is just a syco boy . I hate him . But aku dh maafkn die evem die dh buat salah gile dgn aku . At least , aku ni tklah jahat sgt smpai tk nk maafkn die . Aku just  tk nak die kacau aku , but he still nk kat aku . Itu yg membuatkan aku tension gile-ii . But , its okay aku mmg dh lame lupekn die . Tkkan ada mslah lagi . Aku just takut die bende-ii yg pelik untuk dptkn aku.Ya Allah,lindungilah aku.Amin.

0 Comments:


Post a Comment