Loving Oppa!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalammualaikum..!Welcome to my blog.Call me Lian..I'm crush with Byun and Luhan.


owner

Contact Me

credits
4:01 PM | 0 Cloud(s)

First Place that i want to go is Eifel Tower,Paris!Sbb ape aku nak pergi sane?sbb Aku nk menikmati suasana dan cara hidup di Paris.Katanya Eifel Tower sgt tinggi dan boleh menampakkan pemandangan seluruh Paris bila kita duduk di atasnya.Mesti seronok kan kalau pergi bersama family sambil  menikmati pemandangan cantik dan udara yang segar di Paris!Uwaa!Hope dapt pergi!  



Tempat kedua yang aku nak pergi!Ha,byknya mangga kat tepi tu?Kat mana agknya eh?Ha!Itu dekat South Korea!South Korea,uwaaa...Mmg lame dah mengidam nak pergi Korea.Tambah-tmbah dekt Namsan Tower sebelah ni hah!Mangga tu untuk couple yang pergi sane,and then diorg kunci mangga tu together,wow!Nak jugakkk!Kalaulah aku boleh pergi dengan org tersyg kat sini?Mesti bes kan?Honeymoon or first date!Hihihihi...

Now,last places that i want to go is Mekah!Ya Allah,teringin sangat nak buat umrah or haji kat sini.I want to bring my family here!In Shaa Allah , satu hari nanti,bila bajet aku dah cukup,aku akan bwk my family or my mom and dad tunaikan haji here!Kat Arab , kita boleh makan kurma yang segar banyak-ii?Hihi.Mcm tu pulak kan?Actually,aku nak pergi Mekah untuk berdoa kepada Allah supaya ampunkan dosa-ii aku and sejahterakan hidup aku,and byk lagi.Hope sgt dapt tunaikan impian untuk smpai ke Tanah Suci ni.Amin...

0 Comments:


Post a Comment