Loving Oppa!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalammualaikum..!Welcome to my blog.Call me Lian..I'm crush with Byun and Luhan.


owner

Contact Me

credits
9:09 PM | 0 Cloud(s)

Life is complicated right?Walaupun kita setiap hari cuba untuk tinggalkan kenangan lalu,tapi akan ada satu masa nanti,kita akn ingat semuanya sekali lagi.Masa tulah kita akan rsa sakitnya sekali lagi.Hmmm...hahaha.!Bukan nk bersedih ke ape okey, i just remember about kenangan yang menyakitkan hati yang lepas-ii.Mmg sakit,but terpakse telan.Hihi,okey enough!Tak perlu nk ckp psl kisah silam ni kdg-ii,buang mase je k.Tadi ade anak kucing hitam yang my chingu(kawan) bawk dtg rumah aku.Kisahnya bukan ape,i just suka dgn kucing hitam sebnarnya.Teringin sangat nak bela kucing hitam , tapi kenpe smpai sekarang takde lagi kucind hitam.Warna lain dah bosan dh , hitam je belum bela lagi.Hari tu ada aku nmpk mase nk pergi sekolah,but now bila nk ambik balik,tgk dah tkde dah.Kucing hitam?Teka kenape aku suke sgt?Ade kisah dongeng-ii la ckp,kucing hitam ni ,kucing sihir!Hah?Yeke?Ahahaha.Actually aku tk percaye bende-ii nonsense mcm ni.Aku suke kucing hitam because dia cantik!Bagi aku kucing hitam ni warna dia cantik,mcm berkilau.Sebab aku pernah tgk kucing hitam sepupu aku,berkilau bulu dia.Ha!Tuudiaa...cita pasal kucing hitam pun dah macam karangan kan?Ahahaha.xD




































Kat bawah ni ade header my chingu yg tolong editkan.Cantik kan?Maybe i need to use this header.Header ni aku akan guna untuk blog stu lagi.Nk link?Hihi.Nanti je k.Tk siap lagi.Blog ni pun tk siap sepenuhnya.,hihihi.Apepun thanks sgt kt dier sbb susah je tolong edit kan.Actually today birthday dia!Happy birthday Sha!I always love you eonnie,be my best of friend forever okey?..Saranghae eonnie!Happy birthday Yoondong Wife!
See this header ?Beautiful right?Love you eonnie.

0 Comments:


Post a Comment